قرنیز ترمووود یا قرنیز ترمو چه مکان هایی استفاده می شود

تعمیرات و تغییرات چوب ترمو و رنگ ترمو

قرنیز ترمووود چیست؟ قرنیز چوبی ترمو چیست؟

قرنیز ترمووود چیست؟ قرنیز چوبی ترمو چیست؟

قرنیز یکی از محصولاتی است که در معماری ایرانی و ساختمان های ایرانی مورد استفاده قرار می گیرد. قرنیز ها از جنس سنگ، سرامیک، پلاستیک، پلی استایرن، چوب و غیره بوده اند. با ظهور چوب ترمو و همه گیر شدن این محصول در ایران، قرنیزهای ترمو نیز به بازار عرضه شده اند. برای انتخاب صحیح و استفاده از این محصول چند مورد ضروری می باشد.

قرنیز ترمووود چیست؟ قرنیز چوبی ترمو چیست؟

قرنیز چیست و قرنیز ترمووود چه ویژگی هایی دارد؟ نحوه انتخاب قرنیز و قرنیز ترمووود به چه صورت است؟

قرنیزهای ترمووود ساخته شده در اندازه های 5،9،12،14 سانتی متری وجود دارند. پیشنهاد می شود در مواردی که طول زیادی را قرنیزکشی می کنید از قرنیزهای با ارتفاع بیشتر استفاده نمایید تا زیبایی بیشتری داشته باشد.

قرنیزقرنیز

نحوه انتخاب رنگ قرنیز

قرنیز های ترمو قابلیت رنگ پذیری نیز دارند، در نتیجه توصیه می شود که از رنگ تیره تر نسبت به دیوار و کفپوش استفاده نمایید تا ترکیب رنگ زیباتری برای شما به وجود آید.

یکی از مواردی که در زمان انتخاب رنگ باید مد نظر داشته باشید، ست کردن رنگ با المان های چوبی دیگر موجود در دکوراسیون می باشد. به طور مثال در جایی که از دکور چوبی یا کابینت چوبی استفاده شده است، اگر از همان رنگ استفاده شده در کابینت استفاده شود، می تواند زیبایی بیشتری داشته باشد.

ویژگی های قرنیز ترمو

از مهمترین ویژگی های قرنیز ترمو می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • مقاوم در برابر ضربه
  • بسیار مقاوم در برابر آب و رطوبت
  • عایق صدا، گرما و رطوبت
  • نصب و اجرای سریع و راحت
  • زیبا، چشم نواز و متفاوت

البته قرنیز ترمووود با کفپوش ترمووود زیبایی بیشتری دارد.

ویژگی مقاومت در برابر آب این امکان را به شما می دهد که در بتوانید به راحتی زمین و قسمت های مجاور قرنیز را با آب و مواد شوینده شستشو نمایید و نگران پوسیدگی و از بین رفتن قرنیز نباشید.