با کفپوش ترمووود از طبیعت زیر پای خود لذت ببرید
تعمیرات و تغییرات چوب ترمو و رنگ ترمو

با کفپوش ترمووود از طبیعت زیر پای خود لذت ببرید

گروه وودمستر

عرشه برای لذت بردن، به همان اندازه عملکرد، ایجاد می شود، بنابراین احساس سطح چوب مهم است. محصولات کفپوش ترموود ابریشمی صاف به لمس می باشد. درمان ما همچنین هدایت حرارتی چوب ترمو را کاهش می دهد، به طوری که چوب در لمس راحت است، حتی در شرایط بسیار گرم. از آنجا که NO مواد شیمیایی مورد استفاده در فرایند تولید وجود دارد، و به این دلیل که چوب کاملا رزین یا زمین است. شما می توانید با دست و پا زدن با رانندگی راحت و راحت، حتی در داغ ترین روزها.

چوب عرشه ترمووود، ساخته شده توسط وودمستر، ترکیبی از دوام عالی با ظاهر شیک و مهمتر از همه، بدون خطرات بهداشتی مواد شیمیایی است. دوام یکی از مهمترین ویژگی های هر محصول بسته بندی شده است. ترمووود گرمادیده محصول جامد را به طور قابل توجهی از مقاومت در برابر انقباض تشکیل می دهد. عمر قابل استفاده آن به طور قابل توجهی طولانی تر از چوب غیر معدنی است. ThermoWood کلاس I-II را برای مقاومت در برابر انقراض رتبه بندی می کند؛ طول عمر مفید آن سالها بیشتر از سایر محصولات چوبی است که هر دو درمان یا بدون درمان هستند. و به عنوان یک مزیت اضافه شده، چون میزان رطوبت WarmDeck نصف سایر محصولات چوب است، تقسیم، چرخش و چرخش سطحی ناشی از اشعه ماوراء بنفش کمتر از سایر محصولات چوب است.

ما توصیه می کنیم سطح درمان تخته های کف پوش. بدون درمان، سطح چوب درمان شده به دلیل اشعه ماوراء بنفش به رنگ خاکستری تبدیل خواهد شد. پیوست های کلیپ پنهان ما یک ظاهر شیک و به پایان رسید. علاوه بر تابلوهای مخصوص تابلو فرش، ما محصولات دیگری را برای تولید نرده ها و سایر سازه های باغی به کار می بریم.