مشخصات اصلی ترموود چیست؟؟
تعمیرات و تغییرات چوب ترمو و رنگ ترمو

مشخصات اصلی ترموود چیست؟؟

گروه وودمستر

این روز ها در کشور ما توجّه به نمای ساختمان چه از طرف طراحان،سازندگان و مالکان بیش از بیش شده است ودر این بین گرایش به سمت استفاده از چوب  بسیار افزایش یافته است و این روند اتفّاق بسیار مهمی در پیشرفت معماری معاصر کشور می باشد چرا  که باوارد کردن چوب به نمای ساختمان نه تنها عنصری از طبیعت را که نمادی از آرامش و زیبایی است را به فضای پر هرج و مرج و شلوغ شهری  می آوریم و بلکه اگر معماری سنتی ایران را مورد بررسی قرار دهیم استفاده از چوب ترمووود را در بنا های قدیمی به کررّات  می بینیم و این مهم دلیلی دیگر برای استفاده ازاین متریال در ساختمان های امروزی می باشد.
این چوب ها که با نام ترمووود در ایران باب شده اند دارای ویژگی هایی مخصوص به خود می باشد که در اینجا  به توضیح برخی از این ویژگی ها  می پردازیم.
حرارت دادن چوب به عنوان راهی برای بهبود مقاومت چوب نسبت به پوسیدگی یکی از روشهایی بوده که از زمان های بسیار گذشته مورد استفاده قرار می گرفته است.و امروزه نیز با بهره گیری از این روش ،صنعتی در فنلاند(به عنوان اولین) و دیگرکشورها پایه گذاری شده است که حاصل آن به دست آوردن چوبی است با مشخصات زیر:

وودمستر

-کمترین سطح  رطوبت در این نوع چوب که باعث مقاومت آن می شود .
2-بهبود و افزایش مقاومت چوب ترموود در برابر پوسیدگی
3-مقاومت بالای این  چوب در برابر شرایط مختلف آب وهوایی
4-هیچگونه صمغ و مواد مورد علاقه حشرات در داخل این چوب وجود ندارد و این موضوع باعث عدم جذب حشرات موذی به ترموچوب ها می شود.
5-جلوگیری از پوسته پوسته شدن چوب
6-مقاوم شدن چوب در برابر خمیدگی و به اصلاح تاب بر داشتن آن
7-با توجه به اینکه این چوب کمترین رطوبت را دارد به همین جهت کمتریت انبساط و انقباض را نیز دارد.
شرکت وودمستر به عنوان یکی ازقدیمی ترین ومعتبر ترین وارد کننده گان ترمووود در ایران  امید وار است  با معرفی مشخصات اصلی ترموود ها توانسته باشد این کالا ی جدید و مورد استقبال معماران،کارفرمایان وسازندگان را هرچه بیشتر شناسانده باشد وقدمی هرچند کوچک در اعتلای معماری ایران برداشته باشد.

 

مجموعه وودمستر با سابقه بیش از 3 دهه در زمینه دکوراسیون داخلی و فضا سازی (محیطی،شهری) آماده همکاری جهت طراحی و تامین مصالح به صورت پخش عمده و جزئی چوب ترمو وود (ترمووود) و رنگ ترمووود می باشد

مجموعه وودمستر، نصب و اجرای انواع سازه ها با چوب ترمو

 

سال ساخت : 1398

مجری» مجموعه تخصصی چوب ترمووود وودمستر ایران

مجموعه وودمستر، نصب و اجرای انواع سازه ها با چوب ترمو فنلاند و رنگ ترمو

آدرس: تجريش،خيابان فنا خسرو،پلاك 33 ،واحد 302

۰۲۱۲۶۸۵۵۹۱۸

تلفن: 02126854961-02126855918موبایل: 09122063049