ترمووود یا اصلاح حرارتی چیست؟
تعمیرات و تغییرات چوب ترمو و رنگ ترمو

ترمووود یا اصلاح حرارتی چیست؟

گروه وودمستر

ترمووود یا اصلاح حرارتی چیست؟

اصلاح حرارتی یک فرایند کنترل شده رایانه ای است که در درجه حرارت بالا در یک کوره مخصوص انجام می شود. فقط بخار و گرما بدون مواد شیمیایی اضافه شده استفاده می شود. پس از 15 سال تجربه اصلاح حرارتی و همکاری با تولید کنندگان پیشرو در تولید فنلاند حرارتی فنلاند ، بهترین برنامه های اصلاح شده توسط برستول برای دستیابی به کیفیت عالی تهیه شده است. طیف محصول ترمو وود شامل دو ماده در دو سطح اصلاح شده است: متوسط ​​و شدید. رنگ ترمووود چوب ترمووود اصلاح شده متوسط ​​از نور تا قهوه ای متوسط ​​متغیر است. اصلاح باعث افزایش پایداری و زیبایی طبیعی ساختار چوب ترمو می شود. چوب ترمو وود اصلاح شده متوسط ​​برای استفاده در فضای داخلی مناسب است ، این ماده کاملاً مناسب برای کفپوش و تخته است. چوب ترموود اصلاح شده شدید ترمووود باعث پایداری و دوام ابعاد برجسته می شود و طول عمر چوب ترمووود را به میزان قابل توجهی افزایش می دهد. بنابراین چوب ترمو وود اصلاح شده شدید برای استفاده در داخل و خارج از خانه مناسب است. بیشترین کاربرد آن به عنوان عرشه ، روکش فلزی و کفپوش است. با توجه به پایداری بالا می توان از آن در اتاق های مرطوب و در طبقات گرم استفاده کرد. بسته به نوع ، رنگ ترمو اصلاح شده شدید از قهوه ای تیره متوسط ​​تا لوکس متفاوت است. چوب ترمووود اصلاح شده از نظر حرارتی نسبت به چوب ترمو اصلاح نشده دارای طول عمر بسیار بالا ، پایداری بعدی و رطوبت تعادل کمتری است. تمام مزایای چوب ترمو وود اصلاح شده حرارتی آن را به عنوان جایگزین سازگار با محیط زیست برای چوب های ترمو گرمسیری گرمسیری ، به دست آوردن محبوبیت در سراسر جهان.

چوب-ترمو

 

چوب-ترمو

متعهد شدن
دوام تخته های کف سازی ترمو وود با اصلاح شدید انجام شده است که منجر به جایگزینی دوستدار محیط زیست برای چوب های گرمسیری و چوب ترمووود آغشته شده می شود. در مقایسه با چوب ترموود اصلاح نشده مقاومت در برابر قالب و پوسیدگی به میزان قابل توجهی بهبود یافته است.
دکوراسیون وودمستر در ابعاد و پروفایل های مختلفی وجود دارد که امکان استفاده از سیستم های پیچ خوردگی و فیکس قابل مشاهده و نامرئی را دارد. ترمو وود جدید - طیف عرشه سازی چوب ترمو است - یک راه حل اتصال دهنده نوآورانه که برای نصب سریع و آسان طراحی شده است.

چوب-ترمو

مجموعه وودمستر با سابقه بیش از 3 دهه در زمینه دکوراسیون داخلی و فضا سازی (محیطی،شهری) آماده همکاری جهت طراحی و تامین مصالح به صورت پخش عمده و جزئی چوب ترمو وود (ترمو وود) و رنگ ترمو وود می باشد

 

 

مجموعه وودمستر، نصب و اجرای انواع سازه ها با چوب ترموود

مجری» مجموعه تخصصی چوب ترمووود وودمستر ایران

مجموعه وودمستر، نصب و اجرای انواع سازه ها با چوب ترمو فنلاند و رنگ ترمووود

آدرس: تجريش،خيابان فنا خسرو،پلاك 33 ،واحد 302

۰۲۱۲۶۸۵۵۹۱۸

تلفن: 02126854961-02126855918موبایل: 09122063049