رنگ های چوب ترمووود
تعمیرات و تغییرات چوب ترمو و رنگ ترمو

رنگ های چوب ترمووود

گروه وودمستر

رنگ های چوب ترمووود

چوب هایی ترموود که عملیات ترمو روی آنها به صورت مکانیزه انجام شده کاملا در مقابل شرایط جوی از قبیل باران، گرما، ریزش برف و رطوبت دارای مقاومت بالایی می باشد اما استفاده از رنگ ترمو بعنوان تکمیل کننده پروسه ترمو وود دارای اهمیت و ضرورت خاصی می باشد که خاصیت تاثیرگذاری اشعه uv آفتاب برروی چوب ترمووود را به تاخیر می اندازد.

رنگ-چوب

 

رنگ-چوب

کلیه محصولات رنگی ترمووود این شرکت به صورت پایه آب و به صورت جذبی بوده که این قابلیت به عمر رنگ ترمو و کیفیت آن می افزاید.

تحقیقات و تکامل رنگهای ترمو در کشور فنلاند صورت می گیرد.

رنگ-چوب

 

رنگ-چوب

محصولات حفاظت از چوب ترمو وود بسیار متنوع بوده و براي هر نیازي راه حلی بسیار مناسب دارد. رنگ ترمووود ، لاك و روغن از خانواده رنگ هاي والتی، پینجا و سوپی از جمله این محصولات می باشند. این محصولات، با صدها رنگ ترمو مختلف، بهترین محصولات بازار براي زیبایی و حفاظت از چوب ترموود نما، کف و مبلمان در داخل یا خارج ساختمان بوده و عمر مفید چوب را بسیار طولانی می کنند. رنگهاي ترمووود مخصوص چوب ترمو وود گداخته یا ترمووود به درون چوب و الیاف آنها نفوذ کرده و چوب را از درون و بیرون محافظت می کنند.

مجموعه وودمستر با سابقه بیش از 3 دهه در زمینه دکوراسیون داخلی و فضا سازی (محیطی،شهری) آماده همکاری جهت طراحی و تامین مصالح به صورت پخش عمده و جزئی چوب ترمو وود (ترمووود) و رنگ ترمو وود می باشد

مجموعه وودمستر، نصب و اجرای انواع سازه ها با چوب ترمو

مجری» مجموعه تخصصی چوب ترمووود وودمستر ایران

مجموعه وودمستر، نصب و اجرای انواع سازه ها با چوب ترمو فنلاند و رنگ ترمو

آدرس: تجريش،خيابان فنا خسرو،پلاك 33 ،واحد 302

۰۲۱۲۶۸۵۵۹۱۸

تلفن: 02126854961-02126855918موبایل: 09122063049