مراحل تولید چوب های ترموود
تعمیرات و تغییرات چوب ترمو و رنگ ترمو

مراحل تولید چوب های ترموود

گروه وودمستر

مراحل تولید چوب های ترموود

مراحل تولید ترمووود عموماً در سه فاز اصلی قابل اجرا خواهد بود. چوب ترمواز روش های فرآوری چوب ترمو وود به وسیله گرما و دمای زیاد است. حرارت در این فرایند موجب تبدیل چوب عادی به چوب ترموود پخته می شود. منظور از چوب ترمووود پخته این است که تمامی مواد آلی و معدنی این چوب با استفاده از فرایند گرمایی اصلاح چوب ترمو از بین مییروند و زنجیره های مولکولی آن در هم می شکنند. چوب ترمو وود در این حالت خاصیت مغذی بودن خود را از دست می دهد و از حمله حشرات موذی و قارچ هایی که بر روی چوب ترموود بستر می گزینند، در امان می ماند.

چوب-ترمو

چوب سوزنی برگانی از جمله کاج که در مراحل تولید ترمووود کاربرد زیادی دارند، سرشار از صمغ است. صمغ به همراه مواد زائد درون چوب از کانال هایی به سمت ریشه درخت کرده و از آن خارج می شود. اما زمانی که تنه درخت برای کاربرد های مختلف قطع می شود، این صمغ درون چوب محصور خواهد شد و عامل کاهنده عمر چوب ترموود خواهد بود. در فرایند ترمووود تمامی این صمغ ها تجزیه و تبخیر می شوند و کل اسکلت چوب ترمو وود عاری از هر گونه ماده ی اضافی خواهد بود.

مقاومت چوب با استفاده از مراحل تولید ترمو وود افزایش خواهد یافت. همچنین در مراحل تولید ترمووود تمامی رطوبت چوب از آن خارج خواهد شد و ساختار چوب ترمو در این حالت دیگر محیطی مطلوب برای زیست قارچ ها و باکتری ها نخواهد بود.

قابلیت جذب رطوبت توسط چوب ترمو وود نیز با استفاده از فرایند حرارتی اصلاح چوب به میزان قابل توجهی کاهش پیدا خواهد کرد. ترمووود هایی که قابلیت جذب آب را به میزان زیادی از دست داده اند، قابل استفاده در فضاهای بیرونی که در معرض باران و برف قرار می گیرند، هستند. علاوه براین اقلیم های شرجی و باران خیز مانند مناطق شمالی کشور می توانند در طراحی بنای آپارتمان ها و ویلاهای خود و هم چنین در محیط داخلی منازل از این ترمووود ها استفاده کنند. 

چوب-ترمو

مجموعه وودمستر با سابقه بیش از 3 دهه در زمینه دکوراسیون داخلی و فضا سازی (محیطی،شهری) آماده همکاری جهت طراحی و تامین مصالح به صورت پخش عمده و جزئی چوب ترمو وود (ترمووود) و رنگ ترمو وود می باشد

مجموعه وودمستر، نصب و اجرای انواع سازه ها با چوب ترمو

مجری» مجموعه تخصصی چوب ترمووود وودمستر ایران

مجموعه وودمستر، نصب و اجرای انواع سازه ها با چوب ترمو فنلاند ورنگ ترمو رنگ ترمووود

آدرس: تجريش،خيابان فنا خسرو،پلاك 33 ،واحد 302

۰۲۱۲۶۸۵۵۹۱۸

تلفن: 02126854961-02126855918موبایل: 09122063049