چوب ترمووود
تعمیرات و تغییرات چوب ترمو و رنگ ترمو

چوب ترمووود

گروه وودمستر

چوب ترموود

محبوب ترین تخته های کف سازی مخصوص ترموود از ترمو کاج و ترمو خاکستر (چوب ترمو وود) ساخته شده است. چوب با گرما حفظ شده از نظر محیط زیست ، عملی و زیبا است. عملیات حرارتی یک فرآیند کنترل شده توسط رایانه است که در یک کوره مخصوص در دماهای بالا انجام می شود. فرایند سازگار با محیط زیست تنها با بخار و گرما باعث افزایش پایداری و دوام و افزایش طول عمر چوب ترمو می شود. دوام تخته های کف سازی مخصوص چوب های ترمووود جایگزین سازگار با محیط زیست برای چوب های ترمو وود گرمسیری است.

چوب-ترمو

 

چوب-ترمو

پروفایل های عرشه کاج ترموود

کاج اسکاتلندی برای درمان حرارتی مناسب است و پس از طی مراحل بسیار لوکس به نظر می رسد. با توجه به قیمت محصول ، تخته های کف سازی کاج ترموود در مقایسه با تخته های ترموود تراس خاکستر بسیار بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد. دکوراسیون و روکش فلزی از کاج تحت درمان با گرما ساخته شده است.
 
پروفایل های تزئین خاکستر ترمو وود
 
خاکستر آمریکایی پس از عملیات حرارتی رنگ ترمووود غنی تیره و دانه ای جذاب را به نمایش می گذارد. ظاهر تخته های تراس خاکستر ترموود شبیه چوب ترمو گرمسیری است ، زیرا با گره های بسیار کمی وجود دارد. عرشه چوب سخت چوب ترمو طبیعی ، زیبایی شناسی و بادوام است.
 
چوب-ترمو
 
 
 
چوب-ترمو

مجموعه وودمستر با سابقه بیش از 3 دهه در زمینه دکوراسیون داخلی و فضا سازی (محیطی،شهری) آماده همکاری جهت طراحی و تامین مصالح به صورت پخش عمده و جزئی چوب ترمو وود (ترمووود) و رنگ ترمو وود می باشد

مجموعه وودمستر، نصب و اجرای انواع سازه ها با چوب ترمو

مجری» مجموعه تخصصی چوب ترمووود وودمستر ایران

مجموعه وودمستر، نصب و اجرای انواع سازه ها با چوب ترمو فنلاند و رنگ ترمو رنگ ترمووود

آدرس: تجريش،خيابان فنا خسرو،پلاك 33 ،واحد 302

۰۲۱۲۶۸۵۵۹۱۸

تلفن: 02126854961-02126855918موبایل: 09122063049