روکش ترموود چیست؟
تعمیرات و تغییرات چوب ترمو و رنگ ترمو

روکش ترموود چیست؟

گروه وودمستر

روکش ترموود چیست؟

اگر از بین گزینه های مختلف پوشش خارجی چوب ترمو استفاده می کنید ، ممکن است ترمو وود را ذکر کرده باشید و شنیده اید که این چیست؟ چگونه می دانید که آیا این انتخابی بهتر از سایر مصالح ساختمانی برای شما است؟

روکش-ترمووود

 

روکش-ترمووود

در اینجا برخی از سؤالات متداول در مورد روکش فلزیچوب ترموآورده شده است:

ترموود چگونه ساخته می شود؟

روکش ترموود از چوب ترموود نرم اسکاندیناوی ناشی از گرما است. هنگامی که ترموود تولید می شود ، برای کنترل فرایند خشک کردن تحت فشار و گرما و همچنین بخار آب قرار می گیرند. این روش درمانی با دقت مشاهده می شود و می تواند از 24 تا 96 ساعت به طول انجامد.

هنگامی که چوب ترموود در معرض گرمای شدید قرار می گیرد ، در اعماق هسته خشک می شود و رطوبت و رزین از چوب ترمو جدا می شود. با داشتن رطوبت کم ، مقاومت در برابر آب و هوا بیشتر می شود ، بدین معنی که از چوب ترمو وود تصفیه شده حرارتی می توان برای مصارف فضای باز مانند نما و روکش بیرونی استفاده کرد

همچنین ، هنگامی که چوب ترموود تا دمای معینی گرم می شود ، برای حشرات بسیار کمتر جذاب می شود ، که باعث افزایش ماندگاری آن نیز می شود.

چه مدت طول می کشد؟

ترموود باید چندین سال طول بکشد و نیازی به درمانهای سطحی که بر روی آن اعمال می شود نیست. بعضی از افراد تصمیم می گیرند که روکش ترمووود را با لکه به پایان برسانند ، اما اگر در معرض هوا قرار بگیرند به طور طبیعی چوب ترمووود به رنگ ترمووود خاکستری نقره ای شبیه به سرو یا لچک تغییر می یابد.

آیا برای محیط زیست خوب است؟

از آنجا که ترموود با استفاده از بخار آب و بخار آب فرآوری می شود و نه مواد شیمیایی ، بسیار بهتر از سایر چوب های شیمیایی شده در محیط زیست است. به همین دلیل بسیاری از افراد ترموود را به همین دلیل با دوام و ظاهر خوب آن انتخاب می کنند.

روکش-ترمووود

آیاترموودگران است؟

ترمووود در حقیقت ارزان تر از اکثر چوب های ترمووود است ، و این امر برای اکثر صاحبان خانه و توسعه دهندگان گزینه بسیار مقرون به صرفه است. از آنجا که فرایند درمان شامل هیچ ماده شیمیایی نیست ، تولید آن ارزان تر است. ترموودبا استفاده از قدرت گرما و نه مواد شیمیایی خشن تولید می شود ، مصالح ساختمانی ارزان قیمت ، سازگار با محیط زیست و مقاوم است که بسیار محبوب است ، مخصوصاً برای روکش فلزی خارجی.

 

مجموعه وودمستر با سابقه بیش از 3 دهه در زمینه دکوراسیون داخلی و فضا سازی (محیطی،شهری) آماده همکاری جهت طراحی و تامین مصالح به صورت پخش عمده و جزئی چوب ترموود (ترمو وود) و رنگ ترمووود می باشد

مجموعه وودمستر، نصب و اجرای انواع سازه ها با چوب ترموود

مجری» مجموعه تخصصی چوب ترمو وود وودمستر ایران

مجموعه وودمستر، نصب و اجرای انواع سازه ها با چوب ترمو فنلاند و رنگ ترمووود - رنگ ترمو

آدرس: تجريش،خيابان فنا خسرو،پلاك 33 ،واحد 302

۰۲۱۲۶۸۵۵۹۱۸

تلفن: 02126854961-02126855918موبایل: 09122063049