کاربرد چوب های ترموود
تعمیرات و تغییرات چوب ترمو و رنگ ترمو

کاربرد چوب های ترموود

گروه وودمستر

کاربرد چوب های ترموود

ترمووود فقط برای نمای ساختمان استفاده می شود اما بهتر است کاربرد ترمو وود بدانید که این نوع چوب در قسمت معماری و کفسازی فضاهای خارجی به کار می رود . چرا که ترموود چوبی است که در دمای بالا گرما داده شده و سپس سرد شد ؛ بدین صورت که با حرارت ۱۸۰- ۲۱۵ درجه سانتی گراد همراه بخار و گردش هوا خشک می شود . همین امر سبب شده تا ترمووود در مقابل سرما ، گرما ، بارندگی ، رطوبت ، حشرات و هرگونه تغییر شکل در فضاهای داخلی و خارجی مقاوم باشد . مقطع SHP به صورت چهار تراش ساده می باشد . لازم به ذکر است که چوب ترمووود اس اچ پی شامل انواع گونه های درختان می باشد که در ایران بیشتر از درخت کاج PINE وعش یا همان زبان گنجشک استقبال بیشتری شده است و مصرف عمومی تری دارد.

کاربرد-ترمووود

 

کاربرد-ترمووود

 

کاربرد-ترمووود

مزایا ترموود کاربرد ترموود : – مقاومت بالا و طولانی در برابر سایش و شرایط جوی مختلف – نصب سریع و آسان – قابل شستشو – عایق حرارتی – قابلیت برش هلالی برای فضاهای قوس دار – وزن سبک – بدون تاثیر مخرب بر سلامت انسان – بافت خالص و یکنواخت – فاقد صمغ – مقاوم در برابر پوسیدگی و حشرات – رنگ زیبا – کاهش چگالی – کاهش مقاومت خمشی – کاهش مقاومت پیچشی – ثبات و یکنواختی رنگاستفاده از چوب قدمتی به اندازه عمر زندگی بشر در کره زمین دارد و از ابتدای حیات انسان همواره چوب ترمو نقش به سزایی در زندگی و رفع نیازهای وی داشته است و تا به امروز همچنان چوب ترمووود جزیی جدایی ناپذیر از زندگی بشر است که تاثیر فوق العاده ای در زندگی و حتی افزایش سطح فرهنگی او داشته است اما برای تهیه این ماده علی رغم تجدید پذیر بودن نیاز به قطع کردن و بریدن درختان است پس به طریقی محیط زیست را تحت تاثیر قرار میدهد بنابر این با پیشرفت علم و دانش میتوانیم با ایجاد تغییراتی در چوب ترموود از آن استفاده بهینه و موثرتری کنیم . این امر رابطه بین لزوم استفاده از ترمووود و طبیعت میباشد.

کاربرد-ترمووود

 

کاربرد-ترمووود

 

کاربرد-ترمووود

 

مجموعه وودمستر با سابقه بیش از 3 دهه در زمینه دکوراسیون داخلی و فضا سازی (محیطی،شهری) آماده همکاری جهت طراحی و تامین مصالح به صورت پخش عمده و جزئی چوب ترمو وود (ترمووود) و رنگ ترمو وود می باشد

مجموعه وودمستر، نصب و اجرای انواع سازه ها با چوب ترمو

مجری» مجموعه تخصصی چوب ترمووود وودمستر ایران

مجموعه وودمستر، نصب و اجرای انواع سازه ها با چوب ترمو فنلاند و رنگ ترمو رنگ ترمووود

آدرس: تجريش،خيابان فنا خسرو،پلاك 33 ،واحد 302

۰۲۱۲۶۸۵۵۹۱۸

تلفن: 02126854961-02126855918موبایل: 09122063049