رنگ چوب ترمو مقاوم در برابر نور خورشید
تعمیرات و تغییرات چوب ترمو و رنگ ترمو

رنگ چوب ترمو مقاوم در برابر نور خورشید

گروه وودمستر

رنگ چوب ترمو مقاوم در برابر نور خورشید است

چوب های ترمو در برابر همه عوامل آب و هوایی در فضای باز مقاوم هستند. اما مقاومت در برابر اشعه ماوراء بنفش و جلوگیری از تغییر رنگ ترمو چوب نیاز به رنگ آمیزی با رنگ های مخصوص چوب ترموود قبل از نصب در فضای باز دارد. این رنگ ها ترمووود به عنوان عملیات تکمیلی فرآیند چوب ترمو محسوب می شوند که از ایجاد هرگونه تغییر رنگ و از بین رفتن رنگدانه ها جلوگیری می کند. چوب های ترموهمچنین در برابر شرایط آب و هوایی در فضای باز مقاوم هستند. با این حال ، استفاده از روغن TEKNOS باعث می شود تا در برابر اشعه ماوراء بنفش بسیار مقاوم باشد و زیبایی آن را نیز حفظ می کند. رنگهای ترمووودبا 80 رنگ رنگی آبزی و جاذب هستند. علاوه بر این ، رنگ های ترمو بافت اصلی چوب ترمو وود را حفظ می کنند. تنوع زیاد فرصت های انتخاب مشتری را افزایش می دهد.

 

مقاومت-ترموود

 

مقاومت-ترموود

 
 
نقاشی چوب ترمو
چوب ترموود در چهار مرحله با فاصله 24 فاز به شرح زیر نقاشی شده است.
پس از انجام تمام مراحل زیر ، می توانید اطمینان حاصل کنید که چوب ترمو در برابر اشعه ماوراء بنفش مقاوم است:

مرحله 1: چوب ترمو ، در مرحله اول ، غوطه ور در استخرهای BASE. خشک کردن به مدت 24 ساعت صورت می گیرد.

مرحله دوم: در مرحله بعد ، همه طرف چوب ترمو وود نقاشی شده توسط مشتری رنگی که از یک دامنه 20 رنگی ترمو با استفاده از یک برس رنگ انتخاب شده است. سپس ، 24 ساعت باقی مانده است تا خشک شود.

مرحله 3: پس از 24 ساعت ، چوب ترمو اصلاح شد و 24 ساعت برای خشک ماند.

مرحله 4: سرانجام ، TOP COAT روی سطح اسپری می شود و آماده تحویل است. شایان ذکر است که عملیات نقاشی به عنوان مکمل در نظر گرفته شده است؛ بنابراین ، لازم است تمام مراحل یاد شده انجام شود.
 
مقاومت-ترموود
 
مقاومت-ترموود
 
 
مجموعه وودمستر با سابقه بیش از 3 دهه در زمینه دکوراسیون داخلی و فضا سازی (محیطی،شهری) آماده همکاری جهت طراحی و تامین مصالح به صورت پخش عمده و جزئی چوب ترمو وود (ترمووود) و رنگ ترمو وود می باشدمجموعه وودمستر، نصب و اجرای انواع سازه ها با چوب ترمو

مجری» مجموعه تخصصی چوب ترمووود وودمستر ایران

مجموعه وودمستر، نصب و اجرای انواع سازه ها با چوب ترمو فنلاند و رنگ ترمو رنگ ترمووود

آدرس: تجريش،خيابان فنا خسرو،پلاك 33 ،واحد 302

۰۲۱۲۶۸۵۵۹۱۸

تلفن: 02126854961-02126855918موبایل: 09122063049