سیستم مختلف چمن مصنوعی
تعمیرات و تغییرات چوب ترمو و رنگ ترمو

سیستم مختلف چمن مصنوعی

گروه وودمستر
سیستم های مختلف چمن مصنوعی
 
چمن مصنوعی که برای محوطه سازی استفاده می شود یک چمن زینتی است و الیاف جذاب و نرم تری نسبت به چمن زنی که برای ورزش استفاده می شود دارد. محوطه سازی چمن مصنوعی برای اثر طبیعی تر نیز بسیار زیاد است. برای جلوگیری از ریختن الیاف صاف ، در بعضی موارد از پرکننده استفاده می شود. اولین سیستمهای پر نشده در اواسط سال 2008 عرضه شدند. سیستم های ناقص نیز دارای شمع عمیق هستند ، اما ماسه با فیبر چمن مصنوعی یخ زده جایگزین شده است که به آن سیم خاردار نیز گفته می شود.
 
هیچ تفاوتی در کیفیت بین سیستم های پر از ماسه و پر نشده وجود ندارد. هر دو مزایا و معایبی دارند و انتخاب استفاده از آنها به استفاده و وضعیت مطلوب بستگی دارد.
 
چمن-مصنوعی
 
چمن-مصنوعی
 
چمن-مصنوعی

 

چمن مصنوعی بدون خارش

ماسه (یا انواع دیگر پرکننده) لازم است زیرا یک تیغه بلند چمن همیشه باید نوعی پشتیبانی داشته باشد. این مانع از دراز کشیدن آن از صاف می شود. شن و ماسه ایده آل است زیرا تمیز ، طبیعی و سنگین است. شن و ماسه نه تنها چمن مصنوعی را سنگین تر می کند ، به طوری که حرکت نمی کند و بالا نمی رود بلکه از چمن نیز محافظت می کند و پایداری را فراهم می آورد. به همان اندازه مهم ، ظاهر طبیعی چمن را نیز تقویت می کند. تصور غلط رایج این است که شن و ماسه منجر به نگهداری بیشتر یا آلوده شدن خاک چمنزار می شود. چمن مصنوعی بدون خارش به ماسه زیادی احتیاج دارد. اگرچه به توجه به سیستم هایی که دارای خارش هستند ، کمی توجه بیشتری می کند ، اما از ظاهر بسیار جذاب تری برخوردار است. این سیستم همچنین یقین به شما می دهد که چمن سال از سال به نظر می رسد کاملاً زیبا و جذاب باشد.

چمن-مصنوعی

 
مجموعه وودمستر با سابقه بیش از 3 دهه در زمینه دکوراسیون داخلی و فضا سازی (محیطی،شهری) آماده همکاری جهت طراحی و تامین مصالح به صورت پخش عمده و جزئی چوب ترمو وود (ترمووود) و رنگ ترمو وود می باشدمجموعه وودمستر، نصب و اجرای انواع سازه ها با چوب ترمو

مجری» مجموعه تخصصی چوب ترمووود وودمستر ایران

مجموعه وودمستر، نصب و اجرای انواع سازه ها با چوب ترمو فنلاند و رنگ ترمو رنگ ترمووود

آدرس: تجريش،خيابان فنا خسرو،پلاك 33 ،واحد 302

۰۲۱۲۶۸۵۵۹۱۸

تلفن: 02126854961-02126855918موبایل: 09122063049