با آلاچیق ترموود محیط خود گرم کنید
تعمیرات و تغییرات چوب ترمو و رنگ ترمو

با آلاچیق ترموود محیط خود گرم کنید

گروه وودمستر

آلاچیق ترموود 

امروزه در محوطه‌های بزرگ اماکن ورزشی و فضاهای سبز  اطاقک‌هایی که کاملاً با مصالح ساختمانی که نقش آنها نوعی سایه بان و یا استراحت گاهی موقتی است.

معمولاً در ساختن این گونه اطاقک‌ها که به آن‌ها آلاچیق گفته می‌شود، نکاتی را که از نظر چشم انداز و برخورداری از زیبایی منطقه ضروری می‌باشند مورد توجه قرار می دهند. گاهی در میان یا کنار این گونه آلاچیق ها ، حوضچه های کوچکی احداث می‌کنند و یا در وسط آن از درختان پا بلند که بتواند در بالای آن چتری به منظور ایجاد سایه و تنوع در یکنواختی ایجاد نماید، استفاده می‌کنند.

 

آلاچیق-ترمووود

آلاچیق-ترمووود

 

آلاچیق خود را با هر مصالحی نسازید

برای احداث آلاچیق و دیگر فرم‌هایی که بتواند نقش سایه‌انداز را با کاربری‌های متفاوت داشته باشند، از انواع مصالح ساختمانی استفاده می شود. آلاچیق‌ها علاوه بر سرپناه و سایه‌انداز بایستی نقش پناهگاه را به هنگام نا‌مساعد بودن آب و هوا نیز داشته باشند. بنابراین پی یا پایه های آلاچیق را تا ارتفاع نیم متر با سنگ، آجر یا بتن بالا آورده و در روی آن‌ها به انواع و اشکال مختلف دیواره و طاق را با مصالحی از قبیل آهن گرد یا تسمه ای، نبشی و چوب خراطی شده یا طبیعی بنا می‌کنند.

 نقشه ساختمانی آلاچیق را به صورت چند ضلعی منظم، مربع، دایره یا مستطیل و... با طاق گنبدی یا ساده‌ترین آن به صورت مسطح طراحی کرده و می‌سازند. دیواره‌های آلاچیق توسط گیاهانی رونده یا پیچنده به منظور ایجاد دیوار و فضایی زیبا محصور می‌شوند. لذا در فواصل معینی از ستون‌ها یا پایه‌های آلاچیق، گیاهان سریع الرشد کاشته می‌شود. گاهی به جای گیاهان زینتی از برخی درختان میوه، مانند مو و یا درختانی که بتوان به آن‌ها فرم داد، کاشته می‌شوند. در داخل آلاچیق، می‌توان از میز و صندلی‌های چوبی ترمو وود یا از سکو‌بندی چوبی  ترمووود استفاده کرد.

آلاچیق-ترمووود1

مجموعه وودمستر با سابقه بیش از 3 دهه در زمینه دکوراسیون داخلی و فضا سازی (محیطی،شهری) آماده همکاری جهت طراحی و تامین مصالح به صورت پخش عمده و جزئی چوب ترمو وود (ترمووود) و رنگ ترمو وود می باشد

مجموعه وودمستر، نصب و اجرای انواع سازه ها با چوب ترمو

مجری» مجموعه تخصصی چوب ترمووود وودمستر ایران

مجموعه وودمستر، نصب و اجرای انواع سازه ها با چوب ترمو فنلاند ورنگ ترمو رنگ ترمووود

آدرس: تجريش،خيابان فنا خسرو،پلاك 33 ،واحد 302

۰۲۱۲۶۸۵۵۹۱۸

تلفن: 02126854961-02126855918موبایل: 09122063049