ساخت استخر و جکوزی با ترموود
تعمیرات و تغییرات چوب ترمو و رنگ ترمو

ساخت استخر و جکوزی با ترموود

گروه وودمستر

ساخت جکوزی با چوب های ترمو

ترموود از روش های جدید مقاوم سازی چوب است. اکنون با پیشرفت صنعت ترموود افراد کثیری به دنبال طراحی و دکوراسیون و استفاده از این صنعت مدرن و همسو با محیط زیست می باشند زیرا همانطور که مشخص است چوب ها کمک زیادی به طراحی خارجی و داخلی محیط می کنند و حس خوبی را به بیننده منتقل می کند. یکی از طرح های زیبا برای محیط داخلی خانه استفاده از جکوزی ترموود است. هنگام ساخت جکوزی اگر از چوب معمولی استفاده شود به سرعت زیبایی و کارایی خود را از دست می دهد، اما اگر از چوب ترمو استفاده شود به این علت که در این نوع چوب ترموود پس از انجام فرآیند ترمو، درصد رطوبت چوب به %6-4 كاهش پیدا می کند. این کار باعث می شود كه جذب رطوبت و تبادل حرارت چوب ترمو و محيط اطراف در آن به شكل قابل توجهي كاهش يابد. همچنین این کار باعث ثبات در ابعاد ترمووود، كاهش ترك خوردگي و افزايش خاصیت عايق بودن ترموود می شود.

جکوزی-ترمووود

جکوزی-ترمووود

جکوزی-ترمووود

جکوزی-ترمووود

 

جکوزی-ترمووود

 

مسلما جکوزی ترموود در محلی قرار می گیرد که رطوبت بسیار بالایی در آن وجود دارد و رفت و آمد زیاد است. به همین علت ترموود که در جکوزی مورد استفاده قرار می گیرد. باید مقاومت بسیار بالایی را از خود نشان بدهد همچنین ضخامت این شروع باید به قدری بالا باشد که با ضرباتی که به آن وارد میشود هیچ گونه آسیبی به آن وارد نشود همچنین باید زیرسازی مناسب برای استخر و جکوزی طوری طراحی شود که هنگامی که چوب های ترموود بر روی آن قرار می گیرد هیچگونه آسیبی به زیرساخت آن نرسد.

مجموعه وودمستر با سابقه بیش از 3 دهه در زمینه دکوراسیون داخلی و فضا سازی (محیطی،شهری) آماده همکاری جهت طراحی و تامین مصالح به صورت پخش عمده و جزئی چوب ترمو وود (ترمووود) و رنگ ترمو وود می باشد

مجموعه وودمستر، نصب و اجرای انواع سازه ها با چوب ترمو

مجری» مجموعه تخصصی چوب ترمووود وودمستر ایران

مجموعه وودمستر، نصب و اجرای انواع سازه ها با چوب ترمو فنلاند ورنگ ترمو رنگ ترمووود

آدرس: تجريش،خيابان فنا خسرو،پلاك 33 ،واحد 302

۰۲۱۲۶۸۵۵۹۱۸

تلفن: 02126854961-02126855918موبایل: 09122063049