بادوام و پایدار با ظاهری طبیعی چوب ترمووود
تعمیرات و تغییرات چوب ترمو و رنگ ترمو

بادوام و پایدار با ظاهری طبیعی چوب ترمووود

گروه وودمستر

بادوام و پایدار با ظاهری طبیعی چوب ترمووود

ترمو وود یک ماده چوب جامد و زیبا و پایدار است که با استفاده از یک فرایند طبیعی بدون مواد شیمیایی با گرما و بخار تولید می شود. ترمووود با دوام ، ابعاد پایدار و بدون رزین است. این ماده ایده آل برای استفاده در مناطق در معرض مانند روکش های دیواره خارجی است.

ترمو

 

ترمو

همچنین می توان از آن در داخل خانه استفاده کرد تا حس گرما و لوکس ایجاد شود. از آنجا که به شدت در برابر تغییرات دما و رطوبت واکنش نشان نمی دهد ، چوب ترمووود در هر آب و هوایی قابل استفاده است. این یک محصول طبیعی غیر سمی است که به راحتی قابل ماشینکاری و نصب است.
 
 
فرایند عملیات حرارتی رنگ ترمو چوب را به رنگ قهوه ای گرم و جذاب که در طول بخش قطعه سازگار است تغییر می دهد. رنگ ترمووود تحت تأثیر دما و زمان تصفیه قرار می گیرد ، بنابراین با کنترل کیفیت می توان اطمینان حاصل کرد که رنگ ترمووود در مقادیر خاص رنگ باقی می ماند ، بنابراین در نتیجه از یک دسته به گروه دیگر قوام پیدا می کند. هنگامی که رنگ ترمو در معرض اشعه ماوراء بنفش قرار دارد ، نقره ای خاکستری می شود ، مگر اینکه با محافظت از سطح رنگدانه محافظت شود.
 
ترمو
 
 
ترمو
 
 
 
 
مجموعه وودمستر با سابقه بیش از 3 دهه در زمینه دکوراسیون داخلی و فضا سازی (محیطی،شهری) آماده همکاری جهت طراحی و تامین مصالح به صورت پخش عمده و جزئی چوب ترمو وود (ترمووود) و رنگ ترمو وود می باشدمجموعه وودمستر، نصب و اجرای انواع سازه ها با چوب ترمو

مجری» مجموعه تخصصی چوب ترمووود وودمستر ایران

مجموعه وودمستر، نصب و اجرای انواع سازه ها با چوب ترمو فنلاند و رنگ ترمو رنگ ترمووود

آدرس: تجريش،خيابان فنا خسرو،پلاك 33 ،واحد 302

۰۲۱۲۶۸۵۵۹۱۸

تلفن: 02126854961-02126855918موبایل: 09122063049