مقاومت و ماندگاری چوب جکوزی ترموود
تعمیرات و تغییرات چوب ترمو و رنگ ترمو

مقاومت و ماندگاری چوب جکوزی ترموود

گروه وودمستر

ساخت جکوزی ترمووود در ویلاها

ترموود از روش های نوین مقاوم سازی چوب می‌باشد ، حال با پیشرفت صنعت ترمو افراد به دنبال طراحی و دکوراسیون و استفاده از این صنعت می باشد زیرا همانطور که مشخص است چوب ها کمک زیادی به دیزاین داخلی و خارجی می کنند و حس خوبی را به بیننده منتقل می کند یکی از راه های دیزاین استفاده از جکوزی ترموود میباشد . اگر بتوان چوب مورد استفاده برای جکوزی را مقاوم سازی کرد و کاری کرد که در برابر آب مقاوم شود می توان آن را در جکوزی استفاده نمود به همین علت افرادی که ویلا دارند دوست دارند از حس چوب بهره مند شوند به همین علت می‌توانند از چوب های ترمو استفاده کنند.

استخر-ترمووود

استفاده از ترموود در جکوزی های اختصاصی

افرادی که ویلاهای اختصاصی دارند به دنبال این مورد هستند که از اجزا و ابزار های لاکچری و بسیار خاص استفاده کنند . یکی از ابزارهایی که در طراحی و دکوراسیون بسیار کمک کننده است چوب های ترمووود می‌باشد این چوب ها علاوه بر زیبایی مقاومت بسیار بالایی دارند ، این چوب ها حس طبیعی چوب را دارند و به دلیل اینکه با فراوری های جدید و ترکیب کردن آن با مواردی که مقاومت چوب را بالا میبرد توانسته در هر کجا که می خواهیم آنها را استفاده کنیم برای مثال استفاده از جکوزی ترمو وود محصولی است که چندین سال است وارد بازار شده و طرفداران بسیار بالایی را جذب کرده است .

استخر-ترمووود

ز چه جنس ترموود برای جکوزی ها تولید میشود ؟

استفاده از ترموو و ساخت جکوزی ترمووود همانند طراحی ها و دیزاین های دیگر است و چوبی که برای جکوزی استفاده می شود ، هیچ گونه فرقی با چوب های دیگر ندارد دلیل این امر هم این است که ترموودی که برای نمای ساختمان ترموود مورد استفاده می‌شود ، باید از مقاومت بسیار بالایی برخوردار باشد زیرا عوامل مانند آب و و نور خورشید و بارش برف می تواند آسیب های زیادی به این ورق های چوبی برساند به همین علت مقاومت تمامی این چوب ها بالا بوده و در برابر عواملی مانند باران و برف مقاوم سازی شده است .

استخر-ترمووود

ترموود جکوزی مناسب فضاهای مرطوب

مسلما جکوزی ترموود در محلی قرار می گیرد که رطوبت بسیار بالایی در آن وجود دارد .

به همین علت ترموودی که در جکوزی مورد استفاده قرار می گیرد .

باید مقاومت بسیار بالایی را از خود نشان بدهد همچنین ضخامت این شروع باید به قدری بالا باشد .

تا با ضرباتی که به آن وارد میشود هیچ گونه آسیبی به آن وارد نشود .

همچنین باید زیرسازی مناسب برای استخر و جکوزی طوری طراحی شود .

که هنگامی که چوب های ترمو بر روی آن قرار می گیرد هیچگونه آسیبی به زیرساخت آن نرسد.

مجری» مجموعه تخصصی چوب ترمووود وودمستر ایران

مجموعه وودمستر، نصب و اجرای انواع سازه ها با چوب ترمو فنلاند و رنگ ترمو

آدرس: تجريش،خيابان فنا خسرو،پلاك 33 ،واحد 302

۰۲۱۲۶۸۵۵۹۱۸

تلفن: 02126854961-02126855918
موبایل: 09122063049