الوار های چوب ترموود
تعمیرات و تغییرات چوب ترمو و رنگ ترمو

الوار های چوب ترموود

گروه وودمستر
الوار های چوب ترموود
 
چوب ترموود مورد استفاده در تولید ترموود عمدتا چوب نرم است که در جنگل های اسکاندیناوی پرورش یافته و کاملاً تحت تأیید گواهینامه جنگلهای پان اروپایی تأیید شده است. به این ترتیب می توانید مطمئن باشید که محصولات ترموود از جنگلهای به خوبی مدیریت شده و پایدار تهیه شده اند. فرآیند عملیات حرارتی نیازی به مواد افزودنی شیمیایی ندارد. عملکرد بهبود یافته صرفاً با استفاده از کنترل گرما و بخار حاصل می شود.
 
الوار-ترموود

الوار-ترموود

خشك كردن ترمووود

ترمو وود توسط تیمار گرما تا 212 درجه برای ترموود D برای دوام و پایداری ، 190 درجه برای ترموودS برای ثبات تولید می شود.

در طول عملیات حرارتی ، تغییرات شیمیایی و ساختاری در چوب ترموود اتفاق می افتد که برخی از ویژگی های اساسی آن را تغییر داده و بهبود می بخشد.
 
دما برخی از مواد افزودنی طبیعی را حذف می کند که عملکرد بهتری را ایجاد می کند.
 
 
ثبات در چوب های ترمو
 
ترموود نسبت به چوب نرم و درمان نشده با ثبات است. در حین عملیات حرارتی تغییرات در چوب ترموود صورت می گیرد که باعث می شود رطوبت کمتری جذب شود. این محدودیت رطوبت احتمال تورم ، انقباض یا تحریف تخته های روکش دار تروود را محدود می کند.
 

الوار-ترموود

ویژگی های کار

از ترموود در بسیاری از مناطق از جمله روکش داخلی و همچنین روکش بیرونی استفاده می شود. نمونه هایی از موارد استفاده نهایی عبارتند از لوور و بریز سولیل ، کف و سقف داخلی ، قالب و بخش ، نما ، مبلمان باغ ، تجهیزات زمین بازی ، غربالگری نویز ، تخته سونا ، نرده ها و تراس. این ماده ایده آل برای استفاده در مناطق در معرض مانند روکش دیواره خارجی است.

 
قابل درمان بودن ترمووود
 
لکه ها و رنگهای ترمووود کوره خشک شده را پذیرفته و همچنین درمانهای FR را نیز می پذیرد.
 
جنبش در ترمو وود
 
ترموود ماده ای از حرکت کوچک در خدمت است.
 
رفع توصیه شده ترمو
 
از فولاد ضد زنگ ترمو و فلزات غیر آهنی ، ناخن یا پیچ ، میخ های برق باید خودداری شود.
 
تراکم چوب هی ترمووود
 
تراکم ترموود 350 و 480 کیلوگرم بر متر مکعب است. هنگامی که رطوبت 6 درصد باشد ، تغییرات طبیعی بین تخته های فردی ایجاد می شود.
 
رنگهای ترمووود
 
رنگ ترموود متاثر از دمای تصفیه و طول مدت فرایند است ، درجه حرارت هرچه چوب ترمو تیره تر باشد بیشتر است. با توجه به چگالی چوب ترموود نرم ، واریانس رنگ متفاوت خواهد بود. هنگامی که در معرض نور UV قرار دارد ، خاکستری نقره ای خواهد شد مگر اینکه توسط لکه محافظت شود.
 
الوار-ترموود
 
الوار-ترموود

مجموعه وودمستر با سابقه بیش از 3 دهه در زمینه دکوراسیون داخلی و فضا سازی (محیطی،شهری) آماده همکاری جهت طراحی و تامین مصالح به صورت پخش عمده و جزئی چوب ترمو وود (ترمووود) و رنگ ترمو وود می باشد

مجموعه وودمستر، نصب و اجرای انواع سازه ها با چوب ترمو

مجری» مجموعه تخصصی چوب ترمووود وودمستر ایران

مجموعه وودمستر، نصب و اجرای انواع سازه ها با چوب ترمو فنلاند ورنگ ترمو رنگ ترمووود

آدرس: تجريش،خيابان فنا خسرو،پلاك 33 ،واحد 302

۰۲۱۲۶۸۵۵۹۱۸

تلفن: 02126854961-02126855918موبایل: 09122063049