نحوه انتخاب ترموود مناسب و با کیفیت
تعمیرات و تغییرات چوب ترمو و رنگ ترمو

نحوه انتخاب ترموود مناسب و با کیفیت

گروه وودمستر

نحوه انتخاب ترموود مناسب و با کیفیت

برای بسیاری همواره این سوال مطرح می گردد که «چگونه می بایست ترموود مناسب را انتخاب نماییم؟» برای پاسخ به این سوال، بایستی بگوییم که در حقیقت فاکتورهای متعددی وجود دارند که شما می بایست در هنگام خرید ترموود، آن ها را مدنظر داشته باشید. این فاکتورها عبارتند از:

 

 ترمووود-باکیفیت

 

ترمووود-باکیفیت

 

ترمووود-باکیفیت

۱- ضخامت پروفیل

در مورد ترموود از این نکته فراموش نکنید که حداقل ضخامت پروفیل آن ۱/۸ سانتی متر بوده و ضخامت کم تر از این عدد پیشنهاد نمی گردد.

۲- تراکم چوب ترموود

این نکته را نیز به خاطر داشته باشید که هرچه تراکم چوب ترموود بالاتر باشد، بالتبع مقاومت آن نیز بیشتر خواهد بود. از یاد نبرید که وزن ترموود یا همان چوب ترمو ممولی بسیار کمتر از چوب های معمولی بوده و این تفاوت وزن در گونه های سوزنی برگ و چوب نرم بسیار زیاد خود را نشان می دهد.

۳- برند های معتبر

بدیهی است که برند معتبر ترموود (مجموعه وودمستر) ، آرامش خاطر از کیفیت را برای خریدار به همراه خواهد داشت.

۴- بررسی پروژه های اجرا شده توسط عرضه کننده ترموود

این نکته نیز نکته مهمی در بحث ترموود است. بهتر است که شما حتما پروژه های اجرا شده توسط فروشنده چوب ترموود را بررسی نموده و مشاهده کنید که وضعیت فعلی پروژه ها به چه شکل می باشد. هم چنین شما باید این را نیز مدنظر داشته باشید که چه کسانی قبلا از این فروشنده خرید کرده و آیا آن ها از نتیجه نهایی رضایت دارند؟

۵- تنوع پروفیل

این نکته نیز بسیار بسیار مهم است که آیا شرکت عرضه کننده ترموود، پروفیل مورد نظر شما را عرضه می نماید یا خیر. در حقیقت بر اساس یک اصل نانوشته هرچه محدوده عرضه محصولات توسط یک شرکت بیشتر باشد، احتمال مرغوبیت کالا نیز به تبع آن بالاتر خواهد رفت.

در چه فضاهایی از ترمووود استفاده کنیم ؟

کاربرد اصلی چوب ترمو وود در انواع نماهای ساختمانی است ، فقط به این نکته توجه داشته باشید که درز انبساط حدود ۲ سانتی متر بین ترمووود و سایر متریال های مورد استفاده را رعایت کنید ، چرا که چوب همیشه تغییر سایز خواهد داشت و به اصطلاح بازی میکند .همچنین میتوان در فضاهای مرطوب نظیر حمام ، سرویس بهداشتی ، سونا ، کف دور استخر و غیره نیز از ترمووود استفاده کرد ، استفاده از چوب ترمووود در آلاچیق و پرگولا نیز به دلیل خصلت چوب بودن کاملا پذیرفته است.

قیمت ترموود چقدر است؟

در مسئله قیمت ترموود نیز بایستی این نکته را در خاطر داشته باشیم که قیمت ترموود بسته به شرایط متغیر بوده و چون چوب خام فراوری نشده ی مورد استفاده برای تولید، محصولی وارداتی است، کلیه مواردی که روی واردات تاثیر دارند نیز بر قیمت چوب ترمو تاثیرگذار خواهند بود.

 

مجموعه وودمستر با سابقه بیش از 3 دهه در زمینه دکوراسیون داخلی و فضا سازی (محیطی،شهری) آماده همکاری جهت طراحی و تامین مصالح به صورت پخش عمده و جزئی چوب ترمو وود (ترمووود) و رنگ ترمو وود می باشد

مجموعه وودمستر، نصب و اجرای انواع سازه ها با چوب ترمو

مجری» مجموعه تخصصی چوب ترمووود وودمستر ایران

مجموعه وودمستر، نصب و اجرای انواع سازه ها با چوب ترمو فنلاند و رنگ ترمو رنگ ترمووود

آدرس: تجريش،خيابان فنا خسرو،پلاك 33 ،واحد 302

۰۲۱۲۶۸۵۵۹۱۸

تلفن: 02126854961-02126855918موبایل: 09122063049